Identiteit Firma Zinvol

Firma Zinvol bestaat uit vier ervaren ­experts op het gebied van communicatie, marketing, pr en journalistiek. Hun gewenste uitstraling; fris, helder, persoonlijk, weinig poespas, to the point, professioneel. Hun motto; geen blabla en wel veel inhoud. Dit sluit naadloos aan op de manier waarop A la Leen werkt en dat was ook de reden dat À la Leen de huisstijl mocht ontwerpen.

Een krachtige naam met een duidelijke boodschap. Daar hoort een krachtig logo bij. Vier experts onder één naam. À la Leen vond dat daar geen vier losse visitekaartjes bijhoren, maar een gezamelijke presentatie die duidelijk maakt waar De Firma voor staat.

Resultaat: Een logo dat uit een stempel bestaat. BAM, hier staan wij voor. Daarnaast een boekje, ter grootte van een visitekaartje met daarin korte duidelijke ­uitleg wie Firma Zinvol is en waar Firma Zinvol voor staat. De laatste vier pagina's bevatten de vier portretten en de gegevens van de firmanten. Door de perforatie los te scheuren en ook te bewaren en gebruiken als los visitekaartje.

Cultuur

Maatschappij & Zorg

Tekst & Communicatie

Overheid

Voeding

Overigen